1990eko hamarkadaz geroztik Sam Taylor-Johnson artista britainiarraren argazkiek eta bideoinstalazioek giza emozio gordinenak arretaz aztertzen dituzte, haiek isolatuz eta zatituta aurkeztuz; horretarako, batzuetan narratiba berreraiki egiten du, eta bestetan irudiaren eta soinuaren inguruko gure pertzepzioa aldatzen du, Hasperena (Sigh, 2008) lanean egiten duen moduan. Hasperena zortzi proiekzioz osatutako ikus-entzunezko instalazioa da. Bertan, BBCko Kontzertu Orkestrako sail diferenteak Anne Dudley konpositore ospetsuak instalaziorako beraziaz idatzitako musika-lana jotzen ari direla dirudi. Soinua oso ondo entzuten den arren, musikariek ez dituzte euren instrumentuak jotzen, baizik eta, keinuen eta mimikaren bitartez, musika-emanaldi baten berezko mugimenduak imitatzen dituzte. Musikariek euren lan-tresnak ez edukitzeak ahultasun-sentsazioa eragiten du, eta, aldi berean, instrumentu bat jotzeko behar den gorputz-mugimenduaren garrantzia azpimarratzen du. Zortzi minutuko partitura originala idazteko, Anne Dudley Sam Taylor-Johnsonen Mamuak (Ghosts, 2008) serieko argazkietan inspiratu zen. Emily Brontë-ren Wuthering Heights (Tontor ekaitztsuak) nobela viktoriar klasikoan oinarritutako argazkiak dira. Izan ere artistak Haworth-eko mortuetan (Yorkshire) atera zituen argazkiak, hots, Brontë ahizpak hazi ziren ingurunean. Haize bortitzek zigortutako paisaia hori Brontë ahizpen literatura-obretako beste pertsonaia bat bihurtu zen. Hasperena lanean, BBCko musikariek jotzen duten partiturak giza bizitzarik ez duten eremu ezatsegin horiek gogora ekartzen ditu; musika-tresnarik gabe, keinu naturalak baina, agian, gehiegizkoak eginez interpretatutako obra da.