hezkuntza-edukia
Musika eta artea [I]
- Izenburua:
- Musika eta artea [I]
- Erakusketa:
- Thomas Struth
- Gaiak:
- Artea eta hezkuntza | Artea eta musika | Artea eta pertzepzioa | Sorkuntza artistikoa | Musika
- Aipatutako artistak:
- Struth, Thomas
Antzeko elementuak aurki ditzakegu artisten eta musikarien lan-dinamiketako ikaskuntza- eta sortze-prozesuen alderdi desberdinetan. Funtsezko hiru aspektutan laburbil daitezke:
- Artista ideia bat esperimentatzera eramaten duen motibazioa edo arrazoia, galdera baten erantzun gisa ere ager daitekeena.
- Obra produzitu edo gauzatzeko erreminta edo tresna bat erabiltzea: argazkilariak kamera erabiltzen du, musikariak instrumentua.
- Azkenik, egindako obra publikoarekin partekatzen da: orduan osatzen da prozesua eta orduan sortzen dira gai berriak; horrek bidea ireki diezaioke sorkuntza berri bati.
Thomas Struth-ek bi prozesuak uztartzen ditu, eta interes bizia erakusten du publikoaren esperientzia kolektiboarekiko, erakusketa bat bisitatzen denean edo kontzertu batera joaten denean esaterako. 2011n Musika hezkuntza-proiektua garatu zuen, Kunstsammlung Nordrhein-Westfalen museoan egindako bere erakusketa bati lotua. Esperientzia horrek bide eman zion pertzepzio bisualaren eta akustikoaren arteko interakzioa aztertzeko, eta artearen kausa-efektuzko harremana arakatzeko aukera eman zien bisitariei.