Edukira zuzenean joan

Lygia Clark. Pintura eremu esperimental gisa, 1948-1958

hezkuntza-edukia

[Grupo Frente]

Bestalde, Rio de Janeiron, Grupo Frente mugimenduko kideek askatasun handiagoz eta material eta mintzaira gehiago baliatuta landu zuten abstrakzio puruaren irudikapena. Lygia Clark (1920–1988) talde horretako kidea izan zen Aluísio Carvão, Hélio Oiticica, Lygia Pape eta Ivan Serpa artistekin batera, besteak beste. 1959an, Ferreira Gullar-en Manifestu Neokonkretuak eragin handia izan zuen taldeko artistengan. Manifestu hartan, Gullarrek ez-objektuaren teoria azaldu zuen, pintura edo eskultura gainditzen zituen kategoria artistiko bat. Lygia Clark eta Frenteko artistak jarduera artistiko berriak lantzen hasi ziren. Ekintza berri haiek bizitzako esperientziei lotuta zeuden eta ikusleak artelanean parte hartzera bultzatzen zituzten.