Edukira zuzenean joan

Lygia Clark. Pintura eremu esperimental gisa, 1948-1958

hezkuntza-edukia

[Ikuslearen parte-hartzea]

Izenburua:
[Ikuslearen parte-hartzea]
Erakusketa:
Lygia Clark. Pintura eremu esperimental gisa, 1948-1958
Gaiak:
Artea eta pertzepzioa | Artelanak | Sorkuntza artistikoa | Parte hartzeko artea | Brasil
Mugimendu artistikoak:
Arte Garaikidea
Aipatutako artistak:
Clark, Lygia

Clark-ek ikuslea artelanean txertatzeko egindako proposamen erradikal hori bere sortze-prozesuaren funtsezko elementu bihurtu zen, eta horrek benetako aitzindari bihurtu zuen Brasilgo arte-eszenan. Aurrerantzean objektu artistikoak objektu izateari utziko zion, eta bitartekari bihurtuko zen, esperientzia eta sentsazioen igorle. Hala, ikusleek edo museoetako bisitariek esku artean hartu eta zuzenean hauteman zezaketen haren energia.